Hostessa na targach – dobra kawa czy coś więcej?

Co jest bardzo istotną rzeczą organizując indywidualne stoisko targowe? Hostessa, która reprezentuje Twoją firmę!

Wychodząc naprzeciw Waszym pytaniom chcemy przedstawić Wam nasz punkt widzenia względem organizacji hostessy/ hostess na targi.

Pomagając naszym klientom względem organizacji hostess bardzo często jesteśmy pytani, jakich błędów uniknąć.

Pierwszą i podstawową kwestią, którą musimy wziąć pod uwagę, jest znajomość języka angielskiego i doświadczenie w imprezach targowych.

Bardzo często spotykamy się ze stwierdzeniem, że hostessa ma być piękna, elokwentna i wyglądać… Na czym zatem według klienta polega elokwencja i wygląd?

Niestety sugerując się tego typu kategoriami nie pozostawiamy dużego pola manewru dla tzw. flow, gdzie umiejętność i chęć podejścia do kogoś obcego po drugiej strony lady informacyjnej spotkają się z obopólną aprobatą lub totalną barierą.

Hostessa na targach zagranicznych

A co dalej? W przypadku jeśli klient wystawia się w Azji lub Rosji? Dochodzi nam zasadniczy koszt przelotu, noclegu i diet naszej hostessy lub hostess lub… idziemy w proponowane przez nas rozwiązania hostessy „miejscowej”, w przypadku której kryteria to znajomość języków, branży oraz aktywnego uczestniczenia w imprezach targowych.

Jaki jest najlepszy wariant wyboru hostessy? Zlecić fakt wyboru firmie organizującej stoisko targowe.
Wytyczyć założenia oraz podstawowe atuty jakie posiadać hostessa- języki danego kraju i doświadczenie.

Jak wybrać hostessę na stoisko targowe?

Love Exhibitions Consulting dobiera nie tylko strategie wystawiennicze dla marek klientów, ale również kreuje indywidualne rozwiązania będące całokształtem podjętych działań – brandbook, ubrania pracowników, oznakowanie siedziby czy środków transportu, wyglądu opakowań, wyglądu produktu czy druków firmowych (tzw. identyfikacja wizualna).

W swojej pracy niejednokrotnie spotykaliśmy się ze stwierdzeniem, że wybrana hostessa nie potrafiła przekazać i zebrać kontaktów, podczas gdy prezes lub managmenet odwiedzał inne stoiska. Jest to zawsze stratą dla wystawcy ponieważ potencjalny kontrahent, który podchodzi raz i nie zostaje poproszony o zostawienie namiaru na swoją firmę potencjalnie nie wróci ponownie.

Wybierajmy zatem pracowników pracujących na naszą markę świadomie, z uwzględnieniem rad i doświadczenia firm organizujących indywidualne stoiska targowe.

Love Exhibitions Consulting nie tylko wybiera zespół mogący świadczyć usługi na terenie danego kraju, ale również poprzez międzynarodowy charakter działania, jest w stanie pomóc w każdym zakresie prac, począwszy od projektowania stoisk targowych, po brandbook a kończąc na indywidualnym projekcie, kompletnych rysunkach technicznych oraz statyki stoiska oraz doborze działań adekwatnych do specyfiki określonego rynku.