Co jest bardzo istotną rzeczą organizując indywidualne stoisko targowe? Hostessa, która reprezentuje Twoją firmę!
Wychodząc naprzeciw Waszym pytaniom chcemy przedstawić Wam nasz punkt widzenia względem organizacji hostessy/ hostess na targi.
Pomagając naszym klientom względem organizacji hostess bardzo często jesteśmy pytani, jakich błędów uniknąć.
Pierwszą i podstawową kwestią, którą musimy wziąć pod uwagę, jest znajomość języka angielskiego i doświadczenie w imprezach targowych.
Bardzo często spotykamy się ze stwierdzeniem, że hostessa ma być piękna, elokwentna i wyglądać… Na czym zatem według klienta polega elokwencja i wygląd?
Niestety sugerując się tego typu kategoriami nie pozostawiamy dużego pola manewru dla tzw. flow, gdzie umiejętność i chęć podejścia do kogoś obcego po drugiej strony lady informacyjnej spotkają się z obopólną aprobatą lub totalną barierą.
Hostessa na targach zagranicznych
A co dalej? W przypadku jeśli klient wystawia się w Azji lub Rosji? Dochodzi nam zasadniczy koszt przelotu, noclegu i diet naszej hostessy lub hostess lub… idziemy w proponowane przez nas rozwiązania hostessy „miejscowej”, w przypadku której kryteria to znajomość języków, branży oraz aktywnego uczestniczenia w imprezach targowych.
Jaki jest najlepszy wariant wyboru hostessy? Zlecić fakt wyboru firmie organizującej stoisko targowe.
Wytyczyć założenia oraz podstawowe atuty jakie posiadać hostessa- języki danego kraju i doświadczenie.
Jak wybrać hostessę na stoisko targowe?
Love Exhibitions Consulting dobiera nie tylko strategie wystawiennicze dla marek klientów, ale również kreuje indywidualne rozwiązania będące całokształtem podjętych działań – brandbook, ubrania pracowników, oznakowanie siedziby czy środków transportu, wyglądu opakowań, wyglądu produktu czy druków firmowych (tzw. identyfikacja wizualna).
W swojej pracy niejednokrotnie spotykaliśmy się ze stwierdzeniem, że wybrana hostessa nie potrafiła przekazać i zebrać kontaktów, podczas gdy prezes lub managmenet odwiedzał inne stoiska. Jest to zawsze stratą dla wystawcy ponieważ potencjalny kontrahent, który podchodzi raz i nie zostaje poproszony o zostawienie namiaru na swoją firmę potencjalnie nie wróci ponownie.
Wybierajmy zatem pracowników pracujących na naszą markę świadomie, z uwzględnieniem rad i doświadczenia firm organizujących indywidualne stoiska targowe.
